lauantai 11. tammikuuta 2014

Uusi alkuu

Miettisin pitkään että mihin suuntaan haluan mennä omalla elämällä ja harrastuksille, kun uuden vuoden alussa on aina tapana ihmisillä antaa lupauksia yms. Sen verran päättiin että en anna lupauksia koskien painonpudotusta yms jos tule innostus niin tule, sen sijan koen sopivaksi lisää leipomistä. Eli nyt kun olen joo pitkään leipomis innostuksessa niin kirjoitelen siitä. Olen täysin tietoinen että netti on täynä kokkailu ja leivonta blogeja, mutta en edes kuvitele pyrkivänä mihinkään erityisemmin haluan vaan harrasta jotain mistä tykkään ja kirjoitella siitä. Tämä on minun digitaalinen keittokirja, aloitelen sivussa myös paperillisen keittokirjan kasamista itselleen, mihin pääse parhat ohjeet. 

Kirsikana kakun päällä on se että otan ohjeita niin suomen kuin viron lehdistä, blogeistaa ja tulkaan ne siis myös tänne molemmall kielella.

* * *

Mõtlesin kaua, et mida sooviksin algavalt aastalt, nüüd kui uus aasta on saabunud paljud annavad uue aasta lubadusi. Nii palju otsustasin, et ei anna lubadusi kaalu langetamise suhtes, kui innustus tuleb siis tuleb. Rohkem mulle pakkub huvi küpsetamine ja tahan küpsetada veel rohkem kui olen siiani küpsetanud. Sellest oleks siin blogis siis plaanis kirjutada. Olen täiesti tieadlik, et terve internet on täis blogidest kus küpsetatakse jms aga ma ei plaanigi pretendeerida kuhugi tahan lihtsalt endale uue hubi. Sellest blogist tuleb minu digi kokaraamat, hakkan samaaegselt koguma ka paberil kokaraamatut kuhu tulevad sõelale jäänud retseptid.

Kõige parem selle asja juures on see, et kuna loen nii eesti kui soome keelseid blogisid ja lehti, siis retseptid tulevad mõlemast maailmast ja siin blogis need siis tõlgitakse mõlemasse keelde. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti