lauantai 25. tammikuuta 2014

õevorsti supp

  

Selles supis ei ole midagi erilist, luhtsalt see nimi on minumeelest selline, et sellest on hea kirjutada. Õevorst on siis tegelikult tavaline toorvorst, millest tehtud supp on sarnane frikadelli või sardelli või viineri supiga. Soomes on üllatavalt vähe toorvorste poodide valikus ja kui neid on siis need on kallid. Vorsti mass on nii palju paks, et sealt soolest lihtsalt pressitakse palle, mis natukene paisuvad keetes. Peaks vastama eestis pakutavaid toorjuuste, et kas need sobiks samamoodi supiks, need annaks palju eri maitset supile. Kui keegi on proovinud siis andke teada, milline toorvorst on hea.
2 l vett
4 knorr fondi ( puljongikuubik)
10 kartulit
8 porgandit
1 pakk toorvorste (400g)
Vesi keema, puljongi kuubikud sisse. Kartulid ja porgandid koorida ja tükeldada ja keema. Keedad u 10 min siis lisad vorstid ja keedad veel 5-10 min.
Ma lugesin siin oma eestikeelseid tekste ja tunnen lausa häbi oma puu eesti keele pärast. Andke mulle andeks, ma proovin ennast parandada ja loodetavasti mida rohkem ma kirjutan, seda rohkem ma arenen taas :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti